آخرین مهلت دفاع نهایی از پایانامه ارشد تا آخر سال 1401
آخرین مهلت دفاع نهایی از پایانامه ارشد تا آخر سال 1401

به نام خدا

به اطلاع  دانشجویان عزیز ارشد که قصد دارند تا آخر سال ۱۴۰۱ دفاع کرده و مشمول تمدید نشوند، لازم است از لحاظ زمانی نکات زیر را در نظر داشته باشند؛

تهیه گزارش نهایی براساس فرمت دانشگاه و تایید استاد راهنما

اخذ تاییدیه همانند جو(حداکثر ۳۰ درصد همپوشانی) تا ۵ اسفند ماه

تذکر ۱ : بر اساس تغییرات ایجاد شده در سامانه همانندجو، ارسال فایل جهت همانند جویی توسط خود دانشجو انجام می گیرد و نتیجه توسط دانشگاه قابل رویت است. بنابراین لازم است دانشجو قبل از آغاز گردش پیش دفاع فایل نهایی خود را برای اساتید ارسال کرده و پس از تایید استاد راهنما نتیجه همانند جویی را گرفته و به اطلاع استاد راهنما و مشاور برساند، بعد از ارسال گردش پیشرفت کار، نتیجه توسط دانشگاه در سامانه همانندجو بررسی خواهد شد.

 

تذکر ۲ :  برای تاییدیه ایران داک لازم است فصول اول تا پنجم و فهرست مطالب اماده باشند. ضمنا حجم مطالب نباید کمتر از بیست و یک هزار کلمه باشد. کمتر بودن حجم پایان نامه سبب بازگشت پایان نامه خواهد شد.

 

تذکر ۳ :  اگر تا تاریخ ۵ اسفند ماه تاییدیه همانند جو دریافت نشود دانشجو مشمول تمدید است حتی اگر یکبار همانند جویی ارسال شود و بدرصد مد نظر نرسد.

 

برگزاری جلسه پیش دفاع تا ۱۰ اسفند ماه

 

تذکر ۱ : اگر پیش دفاع تا ۱۰ اسفند برگزار نشود دانشجو مشمول تمدید است.

تذکر ۲ : اگر در جلسه پیش دفاع رساله مورد تایید اساتید نباشد دانشجو مشمول تمدید است.

تذکر ۳ : برگزاری جلسه دفاع تا ۲۰ اسفند ماه

نکته مهم اگر جلسه دفاع نهایی تا ۲۰ اسفند ماه برگزار نشود دانشجو مشمول تمدید است. هم چنین اگر در جلسه دفاع نهایی پایان نامه تصویب نشود دانشجو مشمول تمدید میشود.

 

این مصوبه در مورد تمام گروهها بوده و رعایت برنامه زمانی بالا الزامیست.

کلیه ی جلسات دفاع  حضوری است.

 

معاونت آموزشی


چهارشنبه 26 بهمن 1401 (1 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.