سخنران کليدي کنفرانس بين المللي مهندسي عمران پرفسور لائو (Prof. Dr. Woei Jye Lau)
سخنران کليدي کنفرانس بين المللي مهندسي عمران پرفسور لائو (Prof. Dr. Woei Jye Lau)

به گزارش روابط بین الملل مؤسسه آموزش عالی آپادانا:

پروفسور لائو (Prof. Dr. Woei Jye Lau) استاد تمام دانشگاه UTM مالزی به عضویت کمیته علمی کنفرانس بین المللی عمران مؤسسه آموزش عالی آپادانا در آمدند. ایشان در روز کنفرانس به عنوان سخنران کلیدی آخرین دست آوردهای علمی خویش در حوضه ی تصفیه آب و پساب را ارائه خواهند داد.

 

در حال حاضر دانشيار دانشگاه تکنولوژي مالزي ( يو تي ام)  در دانشکده مهندسي شيمي و انرژي و محقق ارشد مرکز تحقیقات پیشرفته فناوری غشایی در دانشگاه يو تي ام مي باشند. ايشان دکتراي خود را در رشته مهندسي شيمي از دانشگاه تکنولوژي مالزي اخذ نموده اند. علايق تحقيقاتي ايشان در زمینه علم غشا و تکنولوژی برای تصفيه آب و پساب مي باشد. ايشان 200 مقاله علمي 15 مقاله مروري و 25 فصل کتاب منتشر نموده اند و مولف کتاب غشاهای نانوفیلتراسیون در سال 2017 مي باشند. ايشان صاحب 7 ثبت اختراع در زمينه علم غشایی و فناوری با همکاران دانشگاهي و صنعتي مي باشند.
هم چنین در حال حاضر عضويت سردبيري نشريات زير را به عهده دارند:

Chemical Engineering Research and Design (Elsevier)
Water Reuse (International Water Association)

لازم به ذکر است نخستین کنفرانس بین المللی مهندسی عمران؛ یافته های نوین و کاربردی در تاریخ 25 آذر ماه 1400در شهر شیراز به همت مؤسسه آموزش عالی آپادانا برگزار خواهد شد.


سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ (1 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.