دومین کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی طراحی پایدار و فراگیر برای همگان
دومین کنفرانس بین المللی معماری و شهرسازی طراحی پایدار و فراگیر برای همگان

در روز دهم اسفند ماه ۱۴۰۱، دومین کنفرانس بین‌المللی معماری و شهرسازی با موضوع "طراحی پایدار و فراگیر برای همگان با محوریت حمل و نقل هوشمند و پاک" در سالن همایش شهر شیراز برگزار شد.

کنفرانس با سخنرانی جناب آقای دکتر محمدمحسن مشکسار ریاست کنفرانس و معاونت پژوهشی موسسه آموزش عالی آپادانا و دکتر سیداحمدجنابعلی جهرمی ریاست موسسه آموزش عالی آپادانا شروع و درادامه با سخرانی جناب آقای دکتر محمدحسن اسدی، شهردار کلان شهر شیراز و مهندس علی اکبر سلطانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز، آغاز شد.

 

در این کنفرانس که حدود ۴۵۰ نفر در آن شرکت کردند، سخنرانانی همچون دکتر محمدپروا، هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و دکتر پیام مهستی شتربانی از دانشگاه قبرس نیز حضور داشتند.

 

پس از برگزاری نشست صبح، در بخش پنل تخصصی عصر با محوریت مدیریت یکپارچه حمل و نقل و برنامه‌ریزی شهری، افرادی همچون دکتر هادی شه‌دوست شیرازی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و دکتر محمدعلی آبادی از اعضای هیات موسس موسسه آموزش عالی آپادانا و دبیر علمی کنفرانس حضور داشتند و به بررسی موضوعات مختلفی پرداختند.

کنفرانس با پایان بخش پنل تخصصی و بهره‌مندی از فرصت شبکه‌سازی و ارتباط متخصصان و پژوهشگران با مجریان و مسئولین به پایان رسید.

 

 

 


دوشنبه 15 اسفند 1401 (1 سال قبل )
مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.