تحصیلات تکمیلی

اطلاعات تحصیلات تکمیلی

مقطع کارشناسی‌ارشد موسسه آموزش عالی آپادنا از سال 1392 در رشته مهندسی عمران فعال شده و در سال های بعد تحصیلات تکمیلی موسسه با اضافه شدن رشته های نرم افزار کامپیوتر، مهندسی معماری و معماری داخلی توسعه و گسترش یافته است.
موسسه جهت رشته های کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. علاوه بر پذیرش از طریق آزمون سراسری، موسسه می تواند بر اساس آیین نامه وزارت علوم به پذیرش از میان دانش آموختگان ممتاز کارشناسی پیوسته که دارای معدل 17 به بالا بوده و در میان 10 درصد دانشجویان برتر هم ورودی خود باشند اقدام نماید.
با توجه به توسعه و اهمیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی و نیاز روزافزون به اعمال مدیریت مستقل و متمرکز بر امور این دوره‌ها، مدیریت تحصیلات تکمیلی موسسه از سال 1394 در حوزه معاونت آموزشی تأسیس و بر امور پذیرش، ثبت‌نام، تحصیل در دوره‌های تخصصی و فراغت از تحصیل دانشجویان کارشناسی‌ارشد مدیریت می‌نماید. برای آشنایی با مدیر و کارشناس تحصیلات تکمیلی موسسه و وظایف آنها به قسمت مدیریت تحصیلات تکمیلی موسسه مراجعه نمایید.


رکوردی یافت نشد !
نسیم السادات جنابعلی جهرمی
کارشناس تحصیلات تکمیلی
07136987-116
شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8:00 الی 16:00 ساختمان مرکزی، طبقه اول، واحد سمت راست
پنج شنبه از ساعت 8:00 الی 12 ساختمان مرکزی
ردیف نام رشته گرایش عملیات
1 معماری مديريت پروژه و ساخت روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
2 مديريت مديريت کسب و کار - مالي روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
3 مديريت ورزشي مديريت راهبردي در سازمان هاي ورزشي غيرانتفاعي کارشناسي ارشد ناپيوسته
4 شهرسازي مديريت شهري روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
5 مديريت مديريت منابع انساني گرايش مديريت استراتژيک منابع انساني روزانه کارشناسي ارشد
6 معماری معماري داخلي روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
7 کامپیوتر مهندسي کامپيوتر - نرم افزار روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
8 کامپیوتر مهندسي کامپيوتر-هوش مصنوعي و رباتيکز روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
9 عمران مهندسي عمران - سازه روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
10 عمران مهندسي عمران - مديريت ساخت روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
11 معماری مهندسي معماري روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
12 گرافیک ارتباط تصويري روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
13 شهرسازی برنامه ريزي شهري روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
14 حقوق حقوق خصوصي روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
15 حقوق حقوق مالي- اقتصادي روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته
16 روانشناسی روانشناسي باليني غيرانتفاعي کارشناسي ارشد ناپيوسته
17 دوخت و پوشاک طراحي پارچه و لباس روزانه کارشناسي ارشد ناپيوسته

آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد مصوب 1394/07/04 شورای عالی برنامه ریزی آموزشی برای کلیه دانشجویان ورودی 95-1394 و بعداز آن جاری و نافذ می باشد
مهمترین نکات این آیین نامه به شرح زیر است.
1. مدت مجاز تحصیل در دوره کارشناسی ارشد 2 سال می باشد
2. تحصیل همزمان در دوره های کارشناسی ارشد موسسه ها و دانشگاه ها ممنوع است
3. حظور دانشجو در تمام جلسات کلاس درس الزامی است
4. حداقل نمره قبولی در هر درس 12 و میانگین کل قابل قبول در هر نیم سال 14 است
5. دانشجو موظف است قبل از شروع نیم سال سوم تحصیلی موضوع پایان نامه خود را با نظرد استاد راهنما و تایید گروه آموزشی انتخاب نماید
6. مهمانی و انتقال در دوره های کارشناسی ارشد ممنوع است.

 

جهت دانلود فایل pdf بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود آئین نامه آموزشی

ماده 1 : اخذ درس پایان نامه تنها در صورتی مجاز است که دانشجو تمامی دروس خود را گذرانده باشد. در موارد استثنایی تصمیم گیری با شورای آموزشی است.
ماده 2 : استاد و یا اساتید راهنما بر اساس اولویت های پیشنهادی دانشجو و با تصویب شورای گروه و تایید نهایی تحصیلات تکمیلی موسسه انتخاب می گردند. لازم است اساتید راهنما دارای مدرک دکتری یا رتبه استادیاری باشند.
تبصره 1: لازم است دانشجو تا قبل از شروع نیمسال سوم، فرم شماره (1) را تکمیل و به مدیریت تحصیلات تکمیلی ارایه دهد.
تبصره 2: در صورتی که دانشجو تمایل داشته باشد با فردی به غیر از افراد معرفی شده گروه درس پایان نامه را اخذ کند لازم است نام و سوابق وی را به تحصیلات تکمیلی تحویل داده (فرم شماره 2) و قبل از هر گونه اقدام مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی را اخذ نماید.
ماده 3 : استاد و یا اساتید مشاور و استاد داور با تصویب شورای گروه و تایید نهایی تحصیلات تکمیلی موسسه انتخاب می گردند. تبصره 1: لازم است شورای گروه فرم شماره (3) را حداکثر تا زمان تصویب پیشنهادیه پایان نامه تکمیل و به مدیریت تحصیلات تکمیلی ارایه نمایند.
تبصره 2: مدیریت تحصیلات تکمیلی بعد از اخذ تاییدیه معاونت آموزشی فرم را در پرونده دانشجو بایگانی می نماید.
تبصره 3: مدیریت تحصیلات تکمیلی موظف است طی اطلاعیه ای از طریق تارنمای موسسه ترکیب اعضای هیات داوران را به اطلاع دانشجویان برساند. نام استاد داور تا زمان برگزاری جلسه دفاع محرمانه باقی می ماند.
ماده 4 : تحصیلات تکمیلی موسسه موظف است حداکثر ظرف مدت یکماه پس از نهایی شدن نمرات نیمسال سوم جلسه دفاع از طرح پیشنهادی دانشجویان را برگزار نماید.
تبصره 1:دانشجویان موظف هستند قبل از برگزاری جلسه دفاع از طرح پیشنهادی خود در حداقل یک جلسه دفاع از طرح پیشنهادی رشته خود و در صورت عدم امکان رشته های نزدیک شرکت کند.
تبصره 2 : حضور استاد راهنما و کمیته داوران تعیین شده توسط شورای گروه، در جلسه دفاع از طرح پیشنهادی الزامی است.
تبصره 3 :تحصیلات تکمیلی موسسه بایستی نماینده خود را جهت شرکت در جلسه دفاع از طرح پیشنهادی معرفی نماید. نماینده تحصیلات تکمیلی فرم دفاع از طرح پیشنهادی کارشناسی ارشد(فرم شماره 4) را تکمیل و جهت بایگانی در پرونده دانشجو به مدیریت تحصیلات تکمیلی تحویل می دهد.
تبصره 4 : تحصیلات تکمیلی موسسه موظف است تاریخ برگزاری جلسه دفاع از طرح پیشنهادی را از طریق تارنمای موسسه به اطلاع عموم دانشجویان برساند.
تبصره 5 : دانشجویان موظف هستند تا 3 روز قبل از برگزاری جلسه دفاع دو نسخه از طرح پیشنهادی خود را که به صورت پشت و رو تکثیر شده و صرفا درون کاور قرار داده به همراه پاورپوینت تهیه شده و فرم تاییدیه IRANDOC و CIKA به تحصیلات تکمیلی موسسه تحویل دهند.
تبصره 6 : چنانچه هیات داوران طرح پیشنهادی را به تصویب نرساند ، دانشجو موظف است حداکثر ظرف مدت یکماه طرح پیشنهادی اصلاحی خود را جهت برگزاری جلسه دفاع به تحصیلات تکمیلی موسسه تحویل دهد.
تبصره 7 : در صورتی که اصلاحاتی جهت طرح پیشنهادی مطرح شود ؛ تحصیلات تکمیلی موظف است اصلاحات را صورتجلسه نموده و جهت اعمال در متن طرح پیشنهادی به استاد راهنما ارسال نماید.
تبصره 8: دانشجو موظف است ظرف حداکثر دو هفته طرح پیشنهادی خود را بعد از اعمال اصلاحات مد نظر کمیته داوران به امضای اساتید راهنما و مشاور رسانده و جهت بایگانی به مدیریت تحصیلات تکمیلی ارایه کند.
ماده 6 : تحصیلات تکمیلی موسسه با هماهنگی استاد راهنما تاریخ برگزاری جلسات پیشرفت کار را در فواصل زمانی دو ماه یکبار تعیین و به اطلاع دانشجو و اساتید خواهد رساند.
تبصره 1 : در صورت عدم برگزاری هر یک از جلسات گزارش پیشرفت کار یک نمره از نمره دانشجو کسر خواهد گردید.
تبصره 2: لازم است استاد راهنما فرم گزارش پیشرفت کار (فرم شماره 5) را تکمیل و جهت بایگانی به مدیریت تحصیلات تکمیلی ارایه نماید.
ماده 7 : تحصیلات تکمیلی موسسه موظف است پس از دریافت فرم شماره شش مبنی بر آمادگی دفاع از رساله که توسط استاد راهنما تایید شده است ظرف مدت یک هفته جلسه پیش دفاع را با حضور اساتید راهنما و مشاور برگزار نماید. در صورتی که کمیته نظارت بر رساله با برگزاری جلسه دفاع موافقت نمود ، تحصیلات تکمیلی موسسه ظرف مدت حداقل 14 روز و حداکثر یکماه اقدام به برگزاری جلسه دفاع می نماید. حضور اساتید راهنما و مشاور در جلسه پیش دفاع لازم است.
ماده 8 : تحصیلات تکمیلی موسسه موظف است نماینده خود را جهت شرکت در جلسه دفاع انتخاب و معرفی نماید و حداقل 14 روز قبل از برگزاری جلسه دفاع متن پایان نامه را همراه با یک نامه رسمی برای وی و داور ارسال کند.
ماده 9 : مدیریت تحصیلات تکمیلی موظف است قبل از برگزاری جلسه دفاع فرم گزارش خلاصه پرونده را جهت ارایه به کمیته پایان نامه در روز دفاع تنظیم نماید.
ماده 10 : دانشجو موظف به استخراج یک مقاله ی علمی از پایان نامه خود می باشد. در صورتی که مقاله مزبور تا روز دفاع پذیرش نشده باشد یک نمره از نمره دانشجو کسر می گردد. نمره متعلق به مقاله بر اساس نظر کمیته داوران به دانشجو تعلق می گیرد.
تبصره 1: در صورت درخواست دانشجو مدیریت تحصیلات تکمیلی مجاز است تا حداکثر سه ماه ثبت نمره را برای ارایه پذیرش مقاله به تاخیر بیندازد.
تبصره 2: نام دانشجو بایستی به عنوان نویسنده اول، نام استاد راهنمای اول به عنوان نویسنده دوم و نویسنده مسوول، نام استاد راهنمای دوم (در صورت وجود) به عنوان نویسنده سوم در مقاله درج شود. درج نام استاد مشاور در مقاله منوط به تایید استاد راهنما است.

 

دانشجوی عزیز گذراندن دروس دوره کارشناسی ارشد و فرا رسیدن زمان انجام امور پایان نامه دوره تحصیلات تکمیلی را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد متعال می خواهیم که در اندوختن صحیح دانش و بهره گیری از حداکثر توان و استعداد خدادادی خود در امور تحصیلی موفق و مؤید و برای میهن اسلامی ایران فردی مفید و مؤثر باشید.
انتظار می رود با مطالعه ی دقیق راهنمای نگارش پایان نامه و رعایت قوانین آموزشی، بتوانید برنامه های مربوط به پایان نامه خود را به نیکی سامان دهید، تا در پیمودن این راه ارزشمند با وقفه یا مانعی برخورد نکنید. توجه داشته باشید به عنوان یک اصل حقوقی، ناآگاهی از قانون، مانع اجرای قانون و تخطی از آن نمی شود. در ادامه دو فایل مورد نیاز برای تدوین پایان نامه وجود دارد. در فایل اول کلیه نکات ویراریشی که می بایست برای تدوین پایان نامه رعایت شود آورده شده است. فایل دوم شامل نحوه ارجاع دهی بر اساس شیوه APA است. لازم است با مطالعه دقیق آن شیوه ارجاع دهی در متن و پایان متن را رعایت فرمایید. در صورت وجود هر گونه ابهام در مفاد این آیین نامه، به استادان محترم راهنما و مشاور، مدیران گروه یا کارشناسان تحصیلات تکمیلی مؤسسه مراجعه نمایید.
خدایا چنان کن سرانجام کار     تو خشنود باشی و ما رستگار
با آرزوی توفیق الهی
مدیریت تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی آپادانا 

مدیریت تحصیلات تکمیلی موسسه آموزش عالی آپادانا

دانلود سبک مرجع نویسی APA


دانلود فایل نمونه

 

پروپوزال یا پیشنهاده طرح کارشناسی ارشد، پیش نویس طرح تحقیقی توجیهی است که بر مبنای علاقمندی و پ‍ژوهش های فرد متقاضی و با تایید استاد راهنما تهیه می شود. دانشجویان عزیز بایستی پروپوزال خود را تا انتهای نیمسال سوم تحصیلی آماده کرده و در جلسه رسمی از آن دفاع کنند. طی کردن مراحل زیر به انتخاب موضوع پایان نامه کمک می کند. مرحله اول: ملاحظات و نكات اوليه
- مطالعه اجمالي در برخي زمينه هاي مورد علاقه و مهم
- جستجو در برخي پايگاهها و نيز اينترنت تحت عبارت "research topics" ويا "research priorities" و يا " issues for research " در حوزه هاي دلخواه براي آگاهي از موضوع هاي بالقوه مناسب
- مطالعه و وارسي "پيشنهادهايي براي پژوهشهاي بيشتر" در فصل آخر پايان نامه ها براي آگاهي از موضوع هاي بالقوه مناسب
- صرف وقت بيشتر و مطالعه عميق تر و تحليلي تر در باره موضوع هاي مطرح
- مشورت با استادان و ساير دانشجويان آگاه و منتقد در مورد موضوع هاي قابل قبول و مطرح

مرحله دوم: بررسي و تحليل مقوله ها و نكات مورد توجه در انتخاب موضوع
- علاقه مند بودن به موضوع
- در نظر گرفتن توانايي ها و امکانات فردي مثلاً قدرت تجزيه و تحليل، توانايي تحليل آماري، توانايي برقراري ارتباط با جامعه ي مورد تحقيق، و...
- نو بودن موضوع (تكراري و يا تقليدي صرف نباشد)
- ارزشمند بودن موضوع
- مطرح بودن در سطح ملي يا منطقه اي يا جهاني
- منطقي بودن و نه فريبنده بودن (در اين مورد بايد فرهنگ جامعه اعم از دانشجو و استاد به گونه اي اصلاح شود که دريابد ظاهر و کلمات زيبا و فريبا بدون توجه به واقعي، کارآ و منطقي بودن آن نه تنها پژوهش مفيد و گره گشايي نمي آفريند بلکه مشکل ساز هم هست)
- كاربردي بودن (در مورد پژوهشهاي غيربنيادي): امكان استفاده از نتايج در كوتاه مدت يا ميان مدت (بتواند به يك نياز مهم پاسخ دهد)
- مطرح بودن به منزله مسئله (امكان تعريف يك مسئله جديد مبتني بر پيشينه پژوهش يا تجربيات حرفه اي و شخصي)
- امكان تعريف سؤال يا فرضيه بر اساس مسائل عملي يا نظري
- سؤالهاي مشخص، عيني و هدفمندي را بتوان طرح كرد
- پاسخ به سؤالها، راه حل علمي و روش مناسب وجود داشته باشد
- امكان عملي اجراي پژوهش
- انجام مراحل تحقيق با دشواري غيرعادي همراه نباشد
- مراحل كار به لحاظ طول زمان مورد نظر (حداكثر يك سال) قابل انجام باشد
- مطالعات نظري و دستيابي به منابع امكان پذير باشد
- نمونه معرف (نماينده) جامعه پژوهش قابل دسترس بوده و افراد مايل به همكاري باشد
- شيوه گردآوري اطلاعات (توزيع پرسشنامه و يا مصاحبه و يا راه هاي ديگر) در مدت زمان مشخص قابل انجام باشد
- اطلاعات مورد نياز قابل دسترس و گردآوري باشد
- امكان انجام پژوهش، به لحاظ روش تحقيق (وجود يك يا چند روش براي آزمون كردن) وجود داشته باشد
- امكان ادامه پژوهش هاي بيشتر در همان زمينه
- پيشنهادهاي جديدي را بتوان از دل پژوهش براي پژوهش هاي آتي مطرح كرد
- امكان استخراج و چاپ چند مقاله در آن زمينه (توليد دانش جديد)

مرحله سوم: تصميم گيري كلي
- تدوين يك فهرست از موضوع هاي مناسب بر اساس توجه به معيارهاي مرحله دوم
- بررسي مجدد تك تك موضوع ها با نگاه منطقي و واقع بينانه
- حذف برخي از موضوع ها كه امكان انجام تحقيق و رسيدن به نتيجه مطلوب در آنها دشوار است
- انتخاب حداكثر دو يا سه موضوع مناسب براي تحقيق
- بررسي هر يك از موضوع ها به لحاظ وجود منابع اطلاعاتي و وجود استاد راهنما (موضوع در حوزه توجه به تخصص و علاقه حداقل يكي از استادان باشد)
- مشورت با يك يا دو استاد در باره موضوع هاي پيشنهادي و مسائل مرتبط با آنها
- گرفتن تائيد اوليه از يك يا دو استاد در مورد مناسب بودن يكي از موضوع ها

مرحله چهارم: محدود كردن دامنه موضوع
- مطالعه متون علمي براي پي بردن به فضاهاي خالي براي تحقيق در آن موضوع
- بيان موضوع محدود شده در قالب عبارت (عنوان پايان نامه)
- مشورت مجدد با استادان مربوطه در مورد موضوع محدود شده
- تائيد موضوع نهايي پس از انجام اصلاحات لازم در عنوان
- مطالعه مجدد متون علمي براي يافتن و تدوين مسئله پژوهش
- نوشتن سؤالها و يا فرضيه هاي مناسب براي تحقيق (در واقع سؤال (اصلي و فرعي) و فرضيه هر دو براي يک تحقيق ضروري هستند)
- مشورت با استادان مربوطه و تائيد مسئله ها و يا فرضيه ها

لازم است در نوشتن پروپوزال به نکات ذیل توجه فرمایید:
• معرفي موضوعي كه براي پايان نامه خود انتخاب كرده ايد.
• توضيح اهميت آن موضوع .
• ذكر پ‍‍ژوهش هايي كه در گذشته در اين باره صورت گرفته است.
• نتايجي كه فكر مي كنيد از تحقيق خواهيد گرفت
• روش يا روش هايي كه در پژوهش از آن ها بهره خواهيد گرفت.
• نكات زیر را در مورد انتخاب و نگارش تيتر تحقیق رعايت نمایيد :
1. سعي كنيد موضوع روشن و ساده باشد.!
2. عنوان پروژه را به صورت خلاصه اي فشرده از آن چه در ذهن داريد در نظر بگيريد. سعي كنيد با همان يك جمله عنوان پروژه بتوانيد منظور اصلی تحقيق و هدف هايتان را به خواننده منتقل كنيد. عنوان كار شما بايد كاملاً مشخص كند كه شما مي خواهيد چه چيز را و در چه شرايطي مطالعه نمایيد.
3. در جمله بندي عنوان پروژه دقت كنيد تا چيدمان آن طوري باشد كه آن چه اصل موضوع تحقيق شماست از فرع آن قابل تشخيص باشد.
4. سعي كنيد كلمات اضافي را از عنوان پروژه حذف كنيد .

• در رابطه با هدف تحقيق و موضوعی كه براي مطالعه انتخاب كرده ايد (Objectives) دقت كنيد كه در رابطه كامل با هم باشند و در نوشتن پروپوزال سعي نمایيد كه اين رابطه را به خوبي نمايش دهید.
• در زمينه چگونگي انتخاب روش تحقيق نيز ، وضع به همين ترتيب است. سعي كنيد مناسب ترين ، عملي ترين ، علمي ترين روش را براي تحقیق انتخاب فرمایید.
• پروپوزال را منظم و با بخش بندي مناسب آماده کنيد.
• حجم پروپوزال باید برای دوره های کارشناسی ارشد حداقل 8 صفحه باشد. در این میان حداقل یک صفحه به ادبیات تحقیق و حداقل یک صفحه به منابع تحقیق اختصاص و سعی نمایید از منابع جدید و به روز استفاده کنید و همه ی منابع پروژه فارسی زبان نباشند
• توجه کنید فونت استاندارد برای پروپوزال برای زبان فارسی بی نازنین و برای زبان انگلیسی Times and New Romans با سایز 12 میباشد.
• از نوشتن موارد اضافه در پروپوزال ، مثل پیش گفتار و مقدمه و عرض ارادت براي استاد راهنما و غيره ، خود داري كنيد.
• در مورد نگارش انگليسي ، درباره متن پروپوزال با يك مترجم و يا كسي كه انگليسي ادبي را به خوبي مي داند مشاوره نمایيد. متن پروپوزال باید به لحاظ علمی و ادبی هیچ غلطی نداشته باشد.
• نحوه رفرنس دهی درون و پایان متن بر اساس شیوه APA است و لازم است رفرنس دهی بر اساس آن انجام پذیرد.
• پروپوزال با جديت آماده کنید و جدی بگيريد! بررسی و ارزیابی علمي شما در واقع فقط از طريق پروپوزال است . پس تمام تلاش و دانش خود را براي تنظيم دقیق آن به كار بنديد.


دانلود سبک مرجع نویسی APA       دانلود فرم پروپوزال

 

از جدول زیر میتوانید دستورالعمل ها و فرم ها را دانلود کنید

عملیات عنوان فایل توضیحات تاریخ ویرایش تعداد دانلود حجم
  • راهنمای شیوه گرفتن APA 1400/03/31 1559 469.5 KB
  • متمم راهنمای تدوین و نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق 1400/04/05 1264 557.4 KB
  • فرم صورت جلسه دفاع پایان نامه 1400/04/05 1291 91.7 KB
  • فرم شماره 10 (مطابقت با مفاد تدوین پایان نامه) 1400/04/05 1688 272.9 KB
  • فرم دفاع پروپوزال 1400/04/05 1743 360.0 KB
  • فرم حضور در جلسات دفاع 1400/04/05 1253 399.0 KB
  • فرم تحویل پایان نامه به داور 1400/04/05 1254 74.5 KB
  • فرم برگزاری جلسه پیش دفاع 1400/04/05 1323 25.4 KB
  • راهنمای گردش دفاع از پایان نامه 1400/04/05 1873 229.2 KB
  • راهنمای گردش ثبت مقاله مستخرج 1400/04/05 1173 248.8 KB
  • راهنمای گردش تعیین اولویت استاد راهنما 1400/04/05 1091 326.5 KB
  • راهنمای گردش تصویب موضوع پروپوزال 1400/04/05 1279 538.5 KB
  • راهنمای گردش پیشرفت کار (پیش دفاع از پایان نامه) 1400/04/05 1361 502.0 KB
  • راهنمای صفحه اول و آخر پایان نامه 1400/04/05 1368 1.1 MB
  • راهنمای شیوه گرفتن APA 1400/04/05 1095 469.5 KB
  • دستور العمل اخذ پایان نامه دانشجویان کارشناسی ارشد 1400/04/05 1215 252.1 KB
  • راهنمای تدوین و نگارش پایان نامه 1400 1400/06/07 2314 912.8 KB
  • فرم پروپوزال 1401/10/07 1321 57.7 KB
  • راهنمای گردش تصویب پروپوزال راهنمای گردش تصویب پروپوزال 1401/11/26 851 425.4 KB
    مؤسسه آموزش عالی آپادانا از مهر ماه 1387 با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همت جمعی از اساتید نمونه و برجسته دانشگاه شیراز فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده است. این مؤسسه در حال حاضر در رشته های هنر و معماری، فنی مهندسی و علوم انسانی، در مقاطع مختلف كاردانی و كارشناسی و کارشناسی ارشد از طریق آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش كشور و هم چنین پذیرش های بدون آزمون این سازمان (بجز در مقطع ارشد)، دانشجو می پذیرد و امیدوار است در سال های آتی دوره های آموزشی خود را در رشته ها و مقاطع دیگر گسترش دهد. كلیه قوانین و مقررات مؤسسه تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدارك تحصیلی دانش آموختگان مؤسسه مورد تأیید رسمی این وزارت می باشد.