موسسه آموزش عالی آپادانا برای کلیه استادان عضو هیئت علمی و دانشجویان اقدام به صدور حساب پست الکترونیکی تحت دامنه های ثبت شده دانشگاه می نماید. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت پست الکترونیکی دانشگاهی فرم مربوطه را تکمیل نمائید.
پس از تکمیل فرم درخواست شما بررسی و حداکثر تا 72 ساعت ( 3 روز کاری ) ایمیل شما ایجاد می گردد.
تمامی موارد خواسته شده را به دقت و به صورت صحیح وارد کنید.
واجدین شرایط:
۱- دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد (غیر از دانشجویان مهمان)
۲- اعضای هیات علمی واحد (تمام وقت و نیمه وقت)
قوانین و شرایط استفاده از پست الکترونیکی:
• ایمیل برای استفاده در جهت مقاصد و اهداف دانشگاهی ایجاد می گردد لذا هرگونه استفادهی تجاری ممنوع است.
• ارسال هرزنامه (spam) از ایمیل دانشگاه شدیداً ممنوع میباشد.
• چنانچه اقدام به ارسال ایمیل انبوه شود، ایمیل شما مسدود می گردد
.
• فضای اختصاص داده شده برای هر ایمیل دانشجویی به صورت پیش فرض MB 200 می باشد.
• فضای اختصاص داده شده برای هر ایمیل برای استادان به صورت پیش فرض 500 MB می باشد.
•کاربران محترم در صورت فراموش کردن پسورد ایمیل، می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات مراجعه نمایند.
نکات مهم:
1- پس از دریافت ایمیل و کلمه عبور به سرعت کلمه عبور را تغییر دهید.
تذکر: کلمه عبور جدید ترکیبی از حروف و عدد و ... و با طول حداقل 8 کاراکتر تنظیم گردد.
2- از ایمیل های دریافتی کپی تهیه نمایید. (در صورت اهمیت موضوع)
3- رعایت شئونات اخلاقی و انظباطی در استفاده از ایمیل دانشگاهی الزامی است، در صورت مشاهده موارد خلاف عرف دانشگاهی آدرس ایمیل آکادمیک حذف می شود .
پس از تکمیل فرم درخواست شما بررسی و حداکثر تا 72 ساعت ( 3 روز کاری ) ایمیل شما ایجاد می گردد.
تمامی موارد خواسته شده را به دقت و به صورت صحیح وارد کنید.
واجدین شرایط:
۱- دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد (غیر از دانشجویان مهمان)
۲- اعضای هیات علمی واحد (تمام وقت و نیمه وقت)
قوانین و شرایط استفاده از پست الکترونیکی:
• ایمیل برای استفاده در جهت مقاصد و اهداف دانشگاهی ایجاد می گردد لذا هرگونه استفادهی تجاری ممنوع است.
• ارسال هرزنامه (spam) از ایمیل دانشگاه شدیداً ممنوع میباشد.
• چنانچه اقدام به ارسال ایمیل انبوه شود، ایمیل شما مسدود می گردد
.
• فضای اختصاص داده شده برای هر ایمیل دانشجویی به صورت پیش فرض MB 200 می باشد.
• فضای اختصاص داده شده برای هر ایمیل برای استادان به صورت پیش فرض 500 MB می باشد.
•کاربران محترم در صورت فراموش کردن پسورد ایمیل، می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات مراجعه نمایند.
نکات مهم:
1- پس از دریافت ایمیل و کلمه عبور به سرعت کلمه عبور را تغییر دهید.
تذکر: کلمه عبور جدید ترکیبی از حروف و عدد و ... و با طول حداقل 8 کاراکتر تنظیم گردد.
2- از ایمیل های دریافتی کپی تهیه نمایید. (در صورت اهمیت موضوع)
3- رعایت شئونات اخلاقی و انظباطی در استفاده از ایمیل دانشگاهی الزامی است، در صورت مشاهده موارد خلاف عرف دانشگاهی آدرس ایمیل آکادمیک حذف می شود .